Kontakt oss

Fyll ut feltene nedenfor og vi vil svare deg så fort vi kan. Legg ved ditt ordrenr sammen med tekst. 

OBS! Husk å sjekk søppelpost for svar. 

På forhånd takk, og ha fortsatt en riktig fin dag. 

For angrerett gjelder følgende:

Angreskjema er sendt på e-post og ligger sammen med ordrebekreftelsen. Så lenge du merker pakken med "angrerett", "ordrenr" og dato pakken ble mottatt er det ikke nødvendig at angreskjema ligger vedlagt. Bruk gjerne pakkseddel som fulgte med pakken, der kan du sette et kryss over din egen adresse og en ring rundt vår. Send oss bilde av kvitteringen du får fra posten på at returen er sendt, samt oppgi hvilke varer som er returnert, da kan vi registrere ventende retur på din ordre og faktura.

Viktig – merk esken med følgende tekst:
"ANGRERETT" og ditt ordrenummer.
 
Varer som går under hygieniske produkter er det ingen returrett på dersom produktet er tatt i bruk ( straightning brush, krølltang, hårbørster, porerenser, facial hair remover, leg hair remover, hodetelefoner osv.) varen vil ikke bli kreditert dersom den blir returnert og kunde må selv stå for frakt for å få tilsendt produktet i retur.

Husk at du selv er ansvarlig for tilstrekkelig emballasje og at pakken kommer frem til oss. Sørg derfor å sende på sikreste måte, og ta vare på kvitteringen din. Blir pakken sendt uten sporing og den ikke kommer frem til oss blir ikke kjøpet refundert.
 
Viktig informasjon!
- Pakken skal ikke sendes i oppkrav
- Pakken skal ha ordentlig og samme emballasje som du mottok den i. Sørg derfor for å ikke skrive eller klistre sendingslapp/frimerke direkte på kartongen til produktet. Du må med andre ord pakke inn esken du mottok produktet i.
- Sørg for tilstrekkelig informasjon på emballasjen så vi vet pakken er fra deg (Ordrenummer + ANGRERETT). Skriv informasjon om avsender på baksiden (Navn og adresse).
Når vi har mottatt din forsendelse vil den innen 14 dager bli behandlet.

Returer sendes til:

Beautybrands AS
Strandgaten 207,
5004 Bergen 

E-postadresse: kundeservice@beautybrands.no